Reklama w internecie
Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads

Reklama w wyszukiwarce. Promocje ofert przez social media – Facebook oraz LinkedIn
Kampanie tekstowe i graficzne dla Googl’a, Facebook-a i LinkedIn-a pozwalają na szybkie oraz skuteczne dotarcie z ofertą do ściśle określonej grupy docelowej. Dzięki płatnym reklamom możesz konkurować z większymi firmami, lokalnymi rywalami oraz prezentować swoją ofertę większej grupie potencjalnych klientów.
Reklama w internecie
Jak to działa?
Reklama internetowa.
Dla kogo?
Jeśli:
- Dopiero zaczynasz działalność i zwyczajnie nie masz jeszcze klientów (poza poleconymi przez znajomych i rodzinę)
Poprzez naturalny ruch Twoja strona nie jest w stanie zapewnić Ci klientów w takim stopniu, by zapełnić Twój portfel zleceń,
Chcesz efektywniej konkurować z firmami oferującymi podobne usługi w Twojej niszy rynkowej
Reklama internetowa to idealne narzędzie do szybkiego i skutecznego dotarcia do dużej grupy potencjalnych klientów. W dodatku możesz mierzyć jego wyniki. Doskonale sprawdza się, gdy chcesz przenieść swój biznes na wyższy poziom lub poszerzyć ofertę świadczonych usług i zdobyć nowych klientów.

Promocja w internecie. Dlaczego warto?
Dla rozpoczynających działalność mikrofirm i małych przedsiębiorstw często jest to jedyna możliwość zdobycia klientów. Szczególnie polecana pomiotom funkcjonującym w warunkach dużej konkurencji, na bardzo nasyconych rynkach.
Reklamy w wyszukiwarce Google i na portalach społecznościowych (Facebook, LinkedIn) pozwalają na precyzyjne dotarcie do Twojej grupy docelowej klientów na podstawie pozostawionych w sieci (cechy demograficzne, zawód, zainteresowania czy odwiedzane wcześniej strony konkurencji).
Reklama internetowa umożliwia dotarcie z komunikatem od razu do Twoich potencjalnych klientów. Dzięki niej możesz trafić do świadomości osób, które kiedyś odwiedziły Twoją stronę, pojawić się z perswazyjnym przekazem w serwisach tematycznych (np. fachowe portale z poradami prawniczymi) czy w social mediach (Facebook, LinkedIn).
Reklama internetowa pozwala na bardzo szybkie dotarcie z ofertą do klientów. Jej użycie nie wymaga wprowadzania zmian na stronie. To sprawia, że świetnie nadaje się do testowanai nowych usług, produktów oraz czaowych promocji.