Optymalizacja i pozycjonowanie SEO
stron internetowych

Poprzez analizę słów kluczowych, których używają Twoi klienci, aby znaleźć oferowane przez Ciebie towary lub usługi oraz wprowadzenie zmian technicznych na Twojej stronie internetowej, pozycjonujemy Twój biznes w sieci. Celem jest dotarcie do potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie SEO stron internetowych

Jak to działa?

Lokalne pozycjonowanie SEO stron internetowych to kluczowa usługa, którą oferujemy, aby poprawić widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Wykorzystujemy sprawdzone strategie i najnowsze narzędzia, aby zwiększyć ruch organiczny, poprawić konwersję oraz wspierać rozwój Twojego biznesu online.

Analiza strony internetowej pod pozycjonowanie

Analiza słów kluczowych dla Twojego biznesu

Dobierzemy najlepsze słowa kluczowe dla Twojego biznesu, dzięki czemu Twoi klienci łatwiej Cię znajdą. Skutecznie dotrzesz do tych, którzy naprawdę szukają Twoich usług – bez straty czasu i budżetu.

Audyt optymalizacji SEO Twojej strony

Dzięki rekomendacjom zoptymalizujesz swoją stronę i zwiększysz ruch organiczny na frazy, które realnie mają wpływ na Twój biznes i pozwolą konkurować lepiej na lokalnym rynku.

Przegląd konkurencji w zakresie pozycjonowania

Zoptymalizowana strategia SEO i pozwoli osiągnąć przewagę nad konkurencją, tutaj nigdy nie chodzi o to, by być najlepszym, ale by zawsze konkurować z lokalną konkurencją i być tam gdzie oni.

Wdrożenie witryny internetowej z SEO

Wytyczne do zmiany pozycjonowania SEO

Analiza słów kluczowych, optymalizacja treści, poprawa struktury strony, tak by kluczowe słowa zawsze pokazywały się dla botów Google i dobrze indeksowały.

Zmiany w pozycjonowaniu strony w Internecie

Ciągłe dostosowywanie do zmian algorytmów wyszukiwarek. Lokalnej konkurencji oraz trendów rynkowych gwarantuje skuteczne pozycjonowanie strony internetowej.

Przeprowadzenie zmian na stronie internetowej

Nie zapomnij o odbiorcach. Strona mus być dostosowana dla odbiorcy, czytelna, szybka i treść przede wszystkim odpowiadająca grupie docelowej.

Monitoring pozycjonowania strony www

Analiza wyników pozycjonowania firmy po zmianie strategii

Ocena skuteczności wprowadzonych zmian w celu dalszej optymalizacji to kluczowy obszar, który pozwoli podejmować decyzje w oparciu o dane i potrzeby Klientów.

Automatyzacja monitoringu efektów pozycjonowania strony

Zastosowanie narzędzi w celu efektywniejszej optymalizacji treści dla użytkownika i wyszukiwarek pozwala nam na ciągłe zmiany na stronie i dopasowanie do rynku.

Raport z pozycjami trafia na Twoje biurko co miesiąc

Dowiesz się jak nam poszło i o ile zwiększyłeś liczbę zadowolonych klientów, pracujemy w cyklach miesięcznych, gdzie widzisz efekty naszych prac i możesz podejmować decyzje dla Twojego biznesu.

Pozycjonowanie strony internetowej. Dlaczego warto?

Masz silną konkurencję.

W mieście, branży, niszowej usłudze czy w najbliższym otoczeniu (dzielnica/ulica) a widzisz możliwość zaoferowania klientom znacznie lepszej oferty.

Twoje usługi są wysoce specjalistyczne.

Jeżeli swoich obecnych klientów pozyskałeś głównie z polecenia – pozycjonowanie pozwoli Ci na poszerzenie Twojej grupy docelowej.

Twoja firma ma dużą konkurencję.

(np. usługi detektywistyczne) i nie jesteś w stanie przebić się ze swoją stroną na pierwszą stronę Google.

Twoja witryna zawiera dużo treści.

Mimo to, wizyty na stronie nadal nie przekładają się na nowe zlecenia.

Pozycjonowanie strony internetowej. Dlaczego warto?

Teoretycznie wszystkie usługi specjalistyczne wydają się podobne i ich dostawcom ciężko wyróżnić się w grupie identycznych zakresów obowiązków.

Dlatego wskazane jest pozycjonowanie. Sprawi to, że Twoja oferta będzie wyświetlać się tylko potencjalnym klientom szukającym np. usługi projektowania maszyn przemysłowych wykorzystywanych do produkcji podzespołów silnika spalinowego.

Spore budżety marketingowe dużych firm blokują konsumentom dostęp do informacji i zdrowej konkurencji.

W praktyce Twój biznes nigdy nie jest brany pod uwagę przez potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie strony pozwala na precyzyjne dotarcie do lokalnych klientów.

Gdy lokalizacja biznesu ma duże znaczenie (np. szukamy notariusza, którego kancelaria mieści się w Gdańsku, a nie w Gdyni).

Pozycjonowanie umożliwia wyróżnienie Twojej specjalizacji na tle konkurencji.

(fotograf specjalizujący się w sesjach rodzinnych poprzez pozycjonowanie jest w stanie nie tylko dotrzeć do swoich klientów, ale już na etapie przeglądania przez klienta wyników wyszukiwania Google wskazać swoją unikalną zaletę – np. wieloletnie doświadczenie czy dostęp do profesjonalnego studia).

Widoczność na wszystkich urządzeniach

Z nami dotrzesz do swoich klientów niezależnie od tego, z jakiego sprzętu korzystają – laptopa, tabletu czy telefonu. Odpowiednio zaprojektowana i zoptymalizowana strona przyciągnie uwagę i będzie działać płynnie na każdym urządzeniu.

Zapraszam do kontaktu

Opisz swoją potrzebę. My zaproponujemy rozwiązanie. Następnie porozmawiamy i zdecydujesz, czy chcesz z nami pracować.