Doradztwo marketingowe
Zrozumienie Twojego biznesu, Twojej lokalnej konkurencji, systematyczne wspólne budowanie i egzekwowanie planu promocji marki – tylko to daje wymierne i długotrwałe wyniki sprzedażowe. Wielokrotnie widziałem (i brałem udział w takich sytuacjach), gdzie oczekiwane były szybkie efekty, zróbmy to…startujemy…a po 3 tygodniach pytanie, czy to w ogóle działa – nie, nie zadziała takie podejście do prowadzenia biznesu, nigdy.

Doradztwo w zakresie marketingu,
sprzedaży i procesów biznesowych
dla małych firm
Skorzystaj z naszego doświadczenia. Od 18- lat działamy w marketingu. Niby całą tę wiedzę możesz znaleźć w Internecie, ale czy chcesz poświęcać swój czas, na przebrnięcie przez nie zawsze rzetelne materiały i ich interpretację? Tutaj pojawiamy się my – Warsztat Marketingowy. Odpowiemy na Twoje pytania dotyczące tego, jak zaistnieć w Internecie.

Doradztwo marketingowe. Dla kogo?
Dla nowych podmiotów lub specjalistów startujących ze swoją firmą.
Nie popełniaj błędów innych, skorzystaj z naszego bogatego doświadczenia biznesowego.
Dla dojrzałych przedsiębiorstw.
Dla dojrzałych przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć skuteczność działań w obszarze marketingu, sprzedaży i poprawić wyniki w biznesie.
Dla szefów i właścicieli firm.
Dla szefów i właścicieli firm, którzy nie mogą inwestować swojego czasu lub nie chcą delegować pracownikom zadań z zakresu marketingu.
Doradztwo biznesowe. Dlaczego?
Skorzystaj z sumy doświadczeń.
Każdy z nas, zna się na swojej dziedzinie, jest w czymś ekspertem. Osobą doświadczoną staje się dopiero po 10-15 latach ciągłej nauki, popełniania błędów i zbierania doświadczeń z różnych obszarów biznesu. Jeśli jesteś takim ekspertem, to oczywiste jest, iż nie miałeś czasu zostać fachowcem również w marketingu.
Specjalizacja i optymalizacja czasu.
Profesjonaliści muszą być skupieni na swojej działalności i dążeniu do perfekcji w zagadnieniu, które stanowi ich źródło utrzymania i samorealizacji. Dlatego są obszary, w których powinni skonsultować się z ekspertem. To Ty zawsze podejmujesz finalne decyzje (i ponosisz ich konsekwencje). Dlatego pytaj, neguj, poddawaj w wątpliwość i wymagaj, bym udowodnił Ci słuszność moich rekomendacji. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

