Reklama w wyszukiwarce Google Ads, social mediach Facebook Ads oraz LinkedIn Ads.

Kampanie tekstowe i graficzne dla Google, Facebook czy LinkedIn pozwalają na szybkie oraz skuteczne dotarcie z ofertą do ściśle określonej grupy docelowej. Dzięki płatnym reklamom możesz konkurować z większymi firmami, lokalnymi rywalami oraz prezentować swoją ofertę większej grupie potencjalnych klientów.

Reklama w Internecie

Jak to działa?

W obecnej sytuacji w obszarze online marketingu płatne reklamy są nieodzownym elementem każdej promocji czy lokalnej, czy ogólnokrajowej. Jest to narzędzie, jeśli użyte odpowiednio może pozwolić na dynamiczny wzrost zamówień, ale jeśli użyte niepoprawnie może wygenerować olbrzymie koszty dla firmy i zero efektów sprzedażowych.

Analiza celów kampanii reklamowej

Analiza słów kluczowych dla Twojego biznesu

Skutecznie dotrzesz do grupy docelowej – twoich klientów, gdy szukają usługi czy produktu, jaki chcesz zareklamować.

Wyznaczenie celu kampanii reklamowej i obliczenie budżetu

Jasne określenie celu kampanii i budżetu, jaki możemy zainwestować w promocje firmy jest kluczowym etapem.

Analiza Twojej konkurencji i jej reklam / grup docelowych

Reklamy są obszarem gdzie najszybciej spotkasz się bezpośrednio konkurując z lokalnymi, podobnymi firmami.

Wdrożenie kampanii reklamy online

Audyt Twojej strony, by nie powielać ruchu i nie marnować pieniędzy

Reklama płatna nie powinna konkurować z innymi działaniami, jakimi już prowadzisz (strona, social media). Analizujemy wpływ kampanii na inne obszary.

Przygotowanie tekstów i grafiki do reklam online

Najważniejszy etap kreacji reklamy, jeśli Twoja reklama nie będzie atrakcyjna dla odbiorców, to nic innego nie zmieni siły popytu i podaży, musisz być dopasowany do potrzeb rynku cały czas.

Wdrożenie kampanii reklamowych w Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads

Wgranie zaakceptowanych reklam do platform reklamowych i prawidłowe ich ustawienie, by optymalnie inwestować budżet marketingowy.

Monitoring wyników reklamy digitalowej

Automatyzacja monitorowania promocji

Kampanie monitorowane są w cyklach tygodniowych, a wyniki dostępne dziennie by móc podejmować szybkie i trafne dla biznesu działania.

Dopasowanie budżetu miesięcznego

Efekty sprzedażowe w kampanii najlepiej obserwować w cyklu miesięcznym, by zrozumieć jej wpływ na biznes.

Ciągła modyfikacja działań do czasu uzyskania optymalnej konwersji

To ciągła praca i optymalizacja reklam daje wyniki, dopiero jak widzimy cyfry i efekty prac.

Reklama Internetowa.
Dla kogo?

Jesteś nowy w branży.

Dopiero zaczynasz działalność i zwyczajnie nie masz jeszcze klientów (poza poleconymi przez znajomych i rodzinę).

Kiedy brak klientów.

Poprzez naturalny ruch Twoja strona nie jest w stanie zapewnić Ci klientów w takim stopniu, by zapełnić Twój portfel zleceń.

Twoja firma ma dużą konkurencję.

Chcesz efektywniej konkurować z firmami oferującymi podobne usługi w Twojej niszy rynkowej.

To zawsze działa!

Reklama internetowa to idealne narzędzie do szybkiego i skutecznego dotarcia do dużej grupy potencjalnych klientów. W dodatku możesz mierzyć jego wyniki. Doskonale sprawdza się, gdy chcesz przenieść swój biznes na wyższy poziom lub poszerzyć ofertę świadczonych usług i zdobyć nowych klientów.

Promocja w Internecie. Dlaczego warto?

Jesteś nowy w branży.

Dla rozpoczynających działalność mikro firm i małych przedsiębiorstw często jest to jedyna możliwość zdobycia klientów. Szczególnie polecana podmiotom funkcjonującym w warunkach dużej konkurencji, na bardzo nasyconych rynkach.

Gdy celujesz w wybraną grupę docelową.

Reklamy w wyszukiwarce Google i na portalach społecznościowych (Facebook, LinkedIn) pozwalają na precyzyjne dotarcie do Twojej grupy docelowej klientów, na podstawie danych pozostawionych w sieci (cechy demograficzne, zawód, zainteresowania czy odwiedzane wcześniej strony konkurencji).

Kiedy chcesz być zrozumiały.

Reklama internetowa umożliwia dotarcie z komunikatem od razu do Twoich potencjalnych klientów. Dzięki niej możesz trafić do świadomości osób, które kiedyś odwiedziły Twoją stronę, pojawić się z perswazyjnym przekazem w serwisach tematycznych (np. fachowe portale z poradami prawniczymi) czy w social mediach (Facebook, LinkedIn).

Dla każdego, komu zależy na szybkości.

Reklama internetowa pozwala na bardzo szybkie dotarcie z ofertą do klientów. Jej użycie nie wymaga wprowadzania zmian na stronie. To sprawia, że świetnie nadaje się do testowania nowych usług, produktów oraz czasowych promocji.

Zapraszam do kontaktu

Opisz swoją potrzebę. My zaproponujemy rozwiązanie. Następnie porozmawiamy i zdecydujesz, czy chcesz z nami pracować.